Helpdesk
Neem contact op met onze helpdesk
Heb je een vraag of een opmerking? Neem contact op via 085 - 78 25 54 0. Of stel je vraag via het contactformulier. Wij doen ons best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust op contact op met de helpdesk.
De helpdesk is elke werkdag (maandag t/m vrijdag) bereikbaar van 8.30 uur tot 17.30 uur. Met uitzonderingen van feestdagen (Nieuwjaar, Pasen, Koningsdag, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag (lustrumjaar), Hemelvaart, Pinksteren en Kerstmis).
Het beste is om telefonisch contact op te nemen met de helpdesk via 085-7825540. De medewerker kan dan de situatie beter beoordelen en direct reactie geven. Uiteraard is e-mailcontact ook mogelijk. Wij adviseren via social media geen juridisch inhoudelijke vragen te stellen.
Wij streven er naar om jou zo snel mogelijk te helpen. E-mails worden binnen één werkdag behandeld. E-mails die wij buiten openingstijden om, of in weekenden of feestdagen ontvangen, worden op de eerste volgende werkdag behandeld.
In veel gevallen kan de helpdesk medewerker meteen een advies uitbrengen. Wij kunnen een passende oplossing voor een probleem aandragen, een stappenplan maken of een document toelichten. Het kan zijn dat er eerst meer informatie moet worden opgezocht voordat een advies kan worden gegeven. In dat geval bellen wij je terug.
Om jou goed te kunnen ondersteunen op juridisch gebied, vragen wij ook een aantal gegevens van jou. Wij zijn afhankelijk van de informatie die jij ons verstrekt om jou goed te kunnen adviseren. Wij vragen aan jou om ons tijdig te informeren als er bijvoorbeeld wijzigingen zijn in de bedrijfsomvang of samenstelling. Het beoordelen van jouw juridische situatie is pas goed mogelijk als er een compleet beeld bekend is.
Ja, wij starten met een juridische bedrijfsscan waarbij wij met jou aan tafel gaan zitten. Daarnaast bieden wij extra diensten aan, zoals studiegroepbijeenkomsten en een inlogportal waar je veel extra informatie en documenten kunt downloaden.
Onze jurist controleert jouw document. Je kunt het bestand per e-mail sturen naar helpdesk@boerenwet.nl of telefonisch contact opnemen via 085-7825540. Deze dienst kan onder het abonnement vallen of onder de projecturen, dit bespreken we vooraf.
Een strippenkaart kan aangevraagd worden via info@boerenwet.nl of je kunt contact opnemen met onze helpdesk.
De geldigheid van de strippenkaart is drie jaar, vanaf de factuurdatum van de strippenkaart. Na deze periode vervallen de nog niet gebruikte uren. Het is niet mogelijk om aanspraak te maken op een vergoeding van niet opgenomen uren. Wij zullen tijdig een signaal geven wanneer de uren dreigen te vervallen.
Onder eerstelijns juridisch advies verstaan wij alle juridische vraagstukken waar in eerste instantie telefonisch en/of per e-mail advies kan worden uitgebracht.
‘Hoe moet ik dat zelf doen?’ Als deze vraag door jou aan Boer & Wet gesteld kan worden, dan valt het meestal onder de service van Boer & Wet.
Indien mogelijk krijgt je direct antwoord op jouw vraag. Mocht het zo zijn dat de jurist jou niet direct kan adviseren, dan word je zo snel mogelijk teruggebeld. Ook als je een document zoekt dat niet op de website te vinden is kun je contact opnemen met de helpdesk. Vraag het ons!
‘Kun je dat voor me doen? Als deze vraag aan de orde is, dan kunnen wij jou bij Boer & Wet helpen door ons in de stukken te verdiepen en jou op maat verder te helpen. Dit valt onder projecturen. Per jaar vallen twee projecturen onder het abonnement. Mocht het nodig zijn dat er een specialist wordt ingeschakelijk voor de zaak, zoals bijvoorbeeld een advocaat dan kunnen wij je doorverwijzen naar onze partners Goorts + Coppens advocaten | adviseurs, een agrarisch adviseur dan kunnen wij je door doorverwijzen naar DLV Advies of een van onze andere partners.
Onze producten zijn speciaal ontwikkeld voor agrarische ondernemers. Het abonnement is samengeteld door Goorts + Coppens advocaten | adviseurs en DLV Advies.
Voor een vast laag bedrag per jaar wordt er een uitgebreide bedrijfsscan uitgevoerd waarna je een plan van aanpak ontvangt om de aandachtspunten binnen jouw bedrijf aan te pakken. Ook heb je als ondernemer toegang tot de standaarddocumenten op de inlogportal op www.boerenwet.nl. Daarnaast kun je onbeperkt contact opnemen met de helpdesk van Boer & Wet voor juridisch advies en ondersteuning, kun je deelnemen aan studiegroepbijeenkomsten én ontvang je twee projecturen ter waarde van € 200,00 om verbeterpunten uit het plan van aanpak door ons te laten oppakken.
Een abonnement wordt afgesloten voor de duur van één jaar. Je wordt tijdig geïnformeerd over het aflopen van het abonnement. We verlengen niet automatisch maar bespreken of het abonnment nog past bij je onderneming of dat we je een ander passende dienst kunnen aanbieden.
Een andere mogelijkheid is om een abonnement aan te schaffen voor de duur van drie jaar. Dit is tegen gereduceerd tarief. Na het derde jaar wordt het lidmaatschap telkens verlengt met één jaar, maar is wel maandelijks opzegbaar. Heb je interesse in een driejarig abonnement of wil je graag je abonnement verlengen voor de duur van drie jaar? Neem dan contact met ons op via 085-7825540.
Een abonnement kan worden opgezegd door contact op te nemen met ons via 085-7825540 of per e-mail naar info@boerenwet.nl. Vermeld per e-mail ook de naam van jouw onderneming.
Voor de diensten die binnen het abonnement vallen hoef je geen extra kosten te betalen. Voor diensten die buiten het abonnement vallen en dus onder projecturen behoren (bijvoorbeeld eerstelijns diensten door een jurist), geldt een tarief van € 100,- per uur.
Om gebruik te maken van onze producten en diensten kan je een abonnement aanschaffen. Er zijn wel enkele diensten die buiten het abonnement vallen. Het gaat hierbij om juridische vraagstukken die niet direct door de jurist in eerstelijns advies kan worden beantwoord. Is het noodzakelijk voor de jurist om maatwerk voor jou uit te voeren, dan worden er projecturen gerekend.
Nee, projecturen zijn een onderdeel van het abonnement. Veel diensten zijn in het abonnement inbegrepen; de bedrijfsscan, onbeperkt toegang tot de helpdesk en twee projecturen per jaar. Als er meer projecturen wenselijk zijn dan kunnen die in combinatie met een abonnement gekocht worden voor € 100,- per stuk. Als dit speelt dan zal de jurist dit met jou bespreken.
Ja, neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@boerenwet.nl of 085-7825540.
Dit kan via de website wanneer je bent ingelogd bij 'Mijn Account' of door contact op te nemen met de helpdesk via helpdesk@boerenenwet.nl of 085-7825540.
Als je jouw wachtwoord bent vergeten kan je hier een nieuw wachtwoord opvragen. Wij zullen jou zo snel mogelijk een nieuw wachtwoord per e-mail toesturen. Ook kan je altijd telefonisch- of mailcontact met ons opnemen via info@boerenwet.nl of 085-7825540.
Wij doen onze uiterste best om de beste producten te leveren en een zo goed mogelijke service te bieden. Mocht er toch iets zijn wat niet naar wens is, dan horen wij het graag. De klacht kan per e-mail gestuurd worden naar info@boerenwet.nl of neem contact op via het telefoonnummer 085-7825540.
Bij het afsluiten van een abonnement ontvangt iedere abonnee twee projecturen om te gebruiken om verbeterpunten uit het plan van aanpak te laten oppakken.
De geldigheid van de projecturen is maximaal drie jaar, vanaf de aanvangsdatum van het abonnement, indien het abonnement elk jaar verlengd wordt. Niet gebruikte projecturen in jaar een worden meegenomen bij verlenging van het abonnement in jaar 2. Wordt het abonnement opgezegd, dan komen ook de projecturen bij het aflopen van het abonnementsjaar te vervallen.
Elk nieuw abonnementsjaar ontvang je twee nieuwe projecturen te besteden voor het oppakken van verbeterpunten uit het plan van aanpak.
Heb je een vraag of een opmerking? Neem contact op via 085 - 78 25 54 0. Of stel je vraag via het contactformulier. Wij doen ons best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.